loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
نیما بازدید : 0 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

باران می بارد
به حرمت کداممان ؟
نمی دانم
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست
شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________
ما به هم نمی رسیم
امّا بهترین غریبه ات می مانم
که تو را همیشه دوست خواهد داشت

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم
یکی بود ، یکی
بی خیال
خلاصه اش می شود : دوستت دارم

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب برید..

باران می بارد
به حرمت کداممان ؟
نمی دانم
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست
شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________
ما به هم نمی رسیم
امّا بهترین غریبه ات می مانم
که تو را همیشه دوست خواهد داشت

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم
یکی بود ، یکی
بی خیال
خلاصه اش می شود : دوستت دارم

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همین طوره

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

بگو دوستت دارم
شهیدم کن
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود

 

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

هی تو کمی نزدیکتر بیا
اما چیزی نگو
بگذار فقط
بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

 

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد
دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

 

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا

 

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم

 

________________ ( عشق و عاشقی دوست داشتن ) ________________________

 

بانو
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

 

© بازنشر مطالب یورفان تنها باذکر منبع، مجاز میباشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 103